Erhverv Support

Problemer med en parkering

Jeg kan ikke afslutte min parkering

VIGTIGT: For at udfylde formularen via. en PC skal der anvendes Google Chrome browser.
Har du problemer med at afslutte din parkering, kan du udfylde nedenstående formular. Så sørger vi for at afslutte din parkering på det tidspunkt parkeringen skulle være afsluttet, og du betaler kun for den tid du har parkeret.





Sådan vælges klokkeslæt ved brug af smartphone
Skift felt efter valg af dato ved at bruge pilene, og skriv herefter tidspunktet.

Jeg kan ikke starte min parkering

Har du problemer med at starte din parkering, så prøv følgende.

Prøv i første omgang at genstarte app’en.

For IOS:

  1. Tryk to gange på knappen ”Hjem” for at få vist de senest brugte apps 
  2. Skub til højre eller venstre for at finde den app, du vil lukke  
  3. Skub opad på eksempelvisningen for at lukke app’en

Android:

  1. Åbn app’en Indstillinger på enheden.
  2. Tryk på Apps og underretninger.
  3. Tryk på app’en. Hvis du ikke kan se den, skal du først trykke på Se alle apps eller Appinfo.
  4. Tryk på Tving til at standse.

Jeg er blevet opkrævet forkert for en parkering

Er du blevet opkrævet forkert for en parkering kan du uploade kvittering fra appen, så retter vi fejlen til. Vær opmærksom på at der er parkeringspladser som ikke har minutafregning. 






Jeg kan ikke logge på

Har glemt dit kodeord kan du få det tilsendt på SMS. Tryk på “Glemt Kodeord?” og skriv dit telefonnummer. Hvis du stadig oplever udfordringer med at logge ind bedes du kontakte os på erhverv@parkpark.dk med et træffetidspunkt, og vi kontakter dig. 

Jeg har et forbindelsesproblem

Først skal du sikre dig, at du er forbundet til et netværk.

Hvis udfordringen fortsætter, kan det hjælpe at du sletter og geninstallere app’en. Samtidig sørg for at både app’en og styresystemet er opdateret til nyeste udgave.

Opdater din app til den nyeste version her

Det kan ske, at der er en midlertidig serverfejl, hvorfor det kan være en god ide at prøve lidt senere.

Hvordan virker appen?

Hvordan starter jeg min parkering?

Vælg parkeringspladsen som du vil parkere på. Klik på “P-ikonet” > ”Start parkering”. Din parkering er nu startet og registreret.

Hvordan afslutter jeg min parkering?

For at stoppe din parkering skal du trykke på “Afslut parkering”. Du modtager herefter en kvittering for din parkering. 

Hvordan sætter jeg min parkering til at afslutte automatisk?

Du sætter parkeringsappen til at afslutte din parkering automatisk ved at “Start Parkering” > Klik på det grønne ur i højre side > Vælg det tidspunkt du ønsker at afslutte din parkering > Gem.

Hvor kan jeg parkere med PARKPARK

PARKPARKs p-pladser finder du i vores app. Pladserne er markeret med en mørkegrøn farve og et ”P” ikon på kortet. Du kan også altid se på betalingsautomaterne, om du kan benytte PARKPARK, da der vil være påmonteret et PARKPARK-skilt.

Administrer brugere/biler

En medarbejder har fået ny bil

Ønsker I at skifte en bil på en medarbejders konto kan i gøre det ved at logge ind med medarbejderens brugernavn og kode på Selvbetjening.

Login her

En medarbejder har fået nyt telefonnummer eller mail

Ønsker I at ændre en medarbejders mail og telefonnummer kan I gøre det ved at logge ind med medarbejderens brugernavn og kode på Selvbetjening.

Login her

Tilføj ny bil/bruger

Ønsker I at tilføje en ny bil eller bruger bedes I henvende jer til:

Søren Ydesen
sy@parkpark.dk

Følgende oplysninger er nødvendige: 

  • Bilens nummerplade 
  • Brugerens navn 
  • Brugerens mail & telefonnummer 

Fakturering

Skift faktureringsoplysninger

Ønsker I at skifte jeres nuværende faktureringsoplysninger som PARKPARK benytter bedes I skrive til erhverv@parkpark.dk 

Fejl i faktura

Er der fejl I jeres faktura bedes I straks henvende jer til:

erhverv@parkpark.dk

Skriv til os

Har I brug for ydereligere hjælp er I velkommen til at skrive til os på erhverv@parkpark.dk